HOLIDAY PALING DEKAT

ouh helloww ! dah lame dah aku takk update blog kakn ? miss  me ? yeah ! i know u do . ekekeeke, act aku malas nak update blog sebap ? sebap kalaw nak update blog kne ad mood kan ? takk gitu readers sekalian ? ekekeeke . ok, act aku pergi gambang waterpark  hari ahad haritu . and then aku tidur kat jerantut . kenal ? takk kenal sudah . aku bawak lappy neyh ha . tp sje jee malas nak update blog . hikhikhokk . lepas bermalam kat jerantut tuhh, aku and family tdur kat bandar kuantan pulak . beli barang sekolah laaa pulak . BACK TO SCHOOL
 right ? well, new year . new spirit, new thingss . . tak gitu ? kan kan ?  ok ok, nak story  pasal kat gambang haritu .

 hehe, tu bukan first time aku pergi . dah twice maybe . and haritu baru first time aku naik gelongsor yan meniarap tuh . . haha, ni gambar dy ha . aku curi dalam google jeah . ekekeke . nah ! tgok laa slide dy tnggi gila gilaa tuhh .


guest what ? aku rasa nak patah balik . aku tknak naik . . takot bahh !  dah laa air dy laju kan ? pstu kne pegang mnde biru uh kuat kuat . alahaii, aku dah laa lembik . nak kne pegang kuat kuat pulakk . . lemah semngatt dude ! and then orang yang jaga uh tiup visil . automatic laa kne terjun kan ?  ahaiihh, aku dah dup dap dup dap dah ni . . nak tak nak kne laa turun jugak kann . . and sebelah kanan and kiri aku tuu . cousin aku . and masa dah turun tuu . sikit pon aku takk buka mata aku . . haha . takot seyhh ! dah laa lajuu, pstu ad air  pulakk . . sampai jeahh kat penamat uh . aku rasa best pulakk ,. then, naik lagi sekali . . hikhikhok, naik yg second round ni . mia, adik aku pon nak naik jugak . huh ! berani dy . haha . . pdhal baru darjah dua . KALAH aku . ekekekee, and last last mia lambat trun sebap dy takut . haha . well, best kan pergi ramai ramai ? baru kita enjoyy ! ekekeeke . and and also holiday tahun ni lah yang paling dekat yang pernah aku pergi . .  ok lerhh, wait for my next entry . kbyee,

No comments: